Meer info

Klik op de onderstaande ikonen en uw wordt automatisch naar de website doorgelinkt.

Kans voor PKAN kinderen

Maak je sterk.

Stichting Lepelaar

Nederlandse zusterorganisatie van de Spoonbill Foundation.

Tircon

Europese organisatie die onderzoek doet naar NBIA.

Eurordis

The voice of rare disease patiënts in europe.

Metakids

Samen metabole ziekten (stofwisselings-ziekten) behandelbaar maken.

VKS

Patiënten-vereniging  voor stofwisselings-ziekten.

Kinderneurologie. eu

Kinderneurologie pagina waarop informatie wordt gegeven over verschillende neurologische ziektebeelden die optreden bij kinderen.

Movement Disorders Groningen

Bewegingsstoornissen Groningen staat voor wetenschappelijk onderzoek, topklinische zorg en onderwijs op het gebied van neurologische bewegingsstoornissen bij kinderen en volwassenen.

Sien voor mensen met een verstandelijke beperking

Sien komt op voor de belangen van mensen met een verstandelijke beperking en hun directe omgeving. Sien helpt adviseert en informeert bij belangrijke onderwerpen zoals, geld, zorg en participatie.

Jonge mantelzorg

Samen geven we jonge mantelzorgers de steun die ze verdienen. In co-creatie met gemeenten, scholen en organisaties realiseren wij initiatieven waarmee de ondersteunung van jonge mantelzorgers een flinke impuls krijgt.